Klachtenregeling
Klanttevredenheid
Bij de huisartsenspoedpost Alkmaar voert iedereen zijn werk zo goed en nauwkeurig mogelijk uit. Het is voor ons van groot belang dat u tevreden bent over de zorg- en dienstverlening. Toch kan het voorkomen dat sommige zaken anders lopen dan u had verwacht.
Bent u ontevreden over de gang van zaken of over de manier van handelen van een hulpverlener op de huisartsenspoedpost, dan willen wij dat graag van u horen. Wij nemen uw klacht serieus en het kan ons helpen bij het verbeteren van de zorg.
Hoe meldt u een klacht?
Een klacht kunt u melden bij de klachtenfunctionaris door het invullen van het klachtenformulier.
U kunt de klachtenfunctionaris ook bellen voor meer informatie op maandag tot en met donderdag van 9.00-17.00 uur via 072-527 27 00.
Of u kunt een brief schrijven naar:
Huisartsenspoedpost Alkmaar
t.a.v. de klachtenfunctionaris
Hertog Aalbrechtweg 5a
1823 DL Alkmaar
Wilt u weten hoe wij na uw melding omgaan met uw klacht? Klik hier voor uitleg over onze klachtenafhandeling. Bent u geïnteresseerd in onze interne klachtenreglement, klik dan hier.
Would you like to read this page in another language? Open the page in Google Chrome and click on the three dots at the top right. You can choose the language you prefer.